streda 23. septembra 2009

Hliníkové disky


Rad by som si kúpil hliníkové disky a už som našiel aj aké by to boli, ale mám ešte na plecháčoch relatívne nové gumy. Ono to je ale úplne inak, začnem takto, keď som kúpil auto boli tam originál 14" pneumatiky, kedže chcem 15" tak som kupil plecháče a tu som spravil chybu, mal som kúpiť hliníkové ale v tej dobe som o týchto ešte nevedel, a na 15" som dal zimné pneumatiky, že keď ich zjazdím tak ich otočím teda 14" na zimu na plecháčoch a 15" na leto, no ale kedže sú pneumatiky ešte dobré mám dooosť času nad tým uvažovať. Ale dnes som našiel tieto disky a páčia sa mi, dokonca aj cena je dobrá su len o niečo viac ako 15 Euro drahšie ako plecháče, škoda, že som ich nenašiel skôr, tu je link
http://www.ortus.sk/?page=detail&idtov=5440#

13 komentárov:

  1. Chod do toho, fajnove su, aj ja by som chcel nove :) M.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. No len to ma ten malý zádrhel, že si ich môžem kúpiť až vtedy, keď budem meniť letné disky za zimné, ako píšem v príspevku, tak teraz mám 14" letné a 15" zimné aj obuté sú, takže musím počkať a keď sa zoderú pneumatiky tak prehodím 15" na leto a vtedy budem uvažovať o tých diskoch, hoci som mal na to myslieť už skôr, ked som kupoval plecháče, nuž neviem kde som mal hlavu asi som také vtedy nenašiel, potom budem musieť plecháče predať ale to neviem či sa bude vôbec dať... Jednoducho musím čakať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tak sú pekné, len ja mám originálne 14" a mechanik mi povedal, že ak xcem 15", tak by som mal meniť aj tlmiče a pod. tak som si kúpil 14" hliník. vo firme máme dve novšie fiesty s originálnym 15"hliníkom..ford a poviem.. tie rozmery mi už na tú malú fiestu akosi nerežú.. so 14" to vyzerá myslím krajšie :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. no ja som naopak zastancom sirsich pneu :) ked ich vymenim bude tak ako pisem vyssie v lete 15" to bude stability :) na druhej strane je pravda, ze je potom auto o nieco tvrdsie

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja mam 15ky original v Ghia verzii a vyzera to ovela lepsie ako 14ky, a samozzrejme jazdne vlastnosti su super. Minus je vacsia spotreba...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. aky narast spotreby urobia tie 15tky?

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ThePuk

    cau, pozeral som aj ja disky na ortus co by som chcel lebo tiez mam len 14 elektorny letne a chcel by som vacsie. Ako hlavny problem vidim ET, kedze nasa fiesta ma mat nejak 52,5 ci kolko...a tieto maju len 32 ak sa nemylim...to znamena, ze by boli fest vytiahnute von oproti originalom a neviem ci by to hlavne vzadu nesuchalo blatniky

    OdpovedaťOdstrániť
  8. fakt dobra pripomienka ale na druhej strane, zasa by si nepotreboval rozsirovacie podlozky :) samozrejme nie tak, aby to suchalo

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vsetci chcete davat vecsie kolesa tak vam radim na fiestu ani nahodou.Preco? Ked som kupil fiestu do mesiaca som kupil aj elektrony AEZ xilo 15 + plaste Dunlop sport01 175 50 R15 vsetko nove.Pri rychlostiach 110 130 zacalo chvenie vo volante.Prevazovanie kazdy mesiac ma stalo majlant vo forde mi povedali je to vec vyvazenia a mali pravdu len raz mi ich dokazali vyvazit na celu sezonu ale na jar to zacalo odznova.Predal som ich kupil plechace 14 nove gumy a ziadne trasenie spotreba isla dole a auto je zivsie.Elektrony som predal znamemu a ten si ich nevie vynachvali ma ford focus starsi typ. Odporucam ked elektrony tak fordacke ak nechcete prezit to co ja.Tak tolko moja skusenost.Peter.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Pardon boli to plaste Dunlop sport01 195 50 R15

    OdpovedaťOdstrániť
  11. tak a aj ja pridám zopár skúseností s fiestami a hliníkom 15" 195/tuším 55/ bolo na nix cítiť každú aj minimálnu dieru a ako som predtým písal mali sme ix na firemnýx fiestax.. takže ja som to vedel porovnať. a výsledok? disky po roku zdeformované.. a stále v oprave.. boli to originál ford disky.. tak asi len toľko..

    OdpovedaťOdstrániť
  12. aka je ich cena? dal by som ich na fiestu 2006

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Já tento rok hlavně budu muset koupit manželovi nové disky na auto a to se mi teda vůbec nechce. On si to samozřejmě už zaslouží, ale já si tak nějak říkám že bychom ty peníze měli dávat někam jinam než jenom stále do auta a do kol.

    OdpovedaťOdstrániť