streda 25. júla 2012

Ako vymeniť podložky pod vstrekovačmi.

Postup je v angličtine s obrázkami, prípadne použite Google Translate na preklad.

10 komentárov:

  1. tak teraz pre mna celkom aktualna tema. tak moja fiesta ma uz 153 000 km za sebou a mal som az neuveritelne zas....te vstreky, takze sa podlozky menili teraz. len zle skusenosti som mal s
    objednanim podloziek . po kupeni a odmontovani sme zistili,ze su tenke.. tak som musel zhanat hrubsie v piatok.. a zohnal som :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som musel menit podlozky pod vstrekmi uz pri 40 000km, podfukovali mi pod jednym vstrekom
    Inak aka cena je normalna za výmenu
    200 ecka nie je prehnane ?
    robota + material

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no tak neviem, ja mám viac ako 50t. a zatial nič, teda neviem ako sa to prejavuje, ako si na to prišiel ty, že to netesní? Cenu veru netuším.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. pocul som podla zvuku motora a ked som dosiel za mech., tak vravel ze podfukuje podlozka /ak ma neobabral/, ale asi nie bolo pocut, ze niekde je chyba

    OdpovedaťOdstrániť
  5. aky zvuk mas presne na mysli? Pri starte alebo stale?

    OdpovedaťOdstrániť
  6. tak môj zvuk na motore bol teda počuť a podfukovali mi dve vstreky. je to taký iný.. zvuk.. také podfučovanie.. neviem Ti to špecifikovať. museli sme dať dole celú tú vrchnú časť ako filter a pod. , aby sme tam vôbec mohli nahliadnuť. pri vstrekox je pekne vidieť, či je tam bordel ako smola a tak. 200EUR? no tak ja mám myslím lepšíx priateľov mexanikov. vyšlo ma to na 50 plus drobných 0.40 EUR za materiál. Ale to sú kamoši..:) tak a vyskúšanie na PC . vraj vstreky majú stále peknú odxýlku nato, že mám už po 150 000 km :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. tak odxýlka , neodxýlka.. mám 165 000km a musím svoje vstreky repasovať. cena? no bude to asi krutéé :( uvidíme.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ja tam mam natocene uz 177k a zatial si musim zaklopat, ze motor ide ako hodinky. Uz sa davnejsie chystam zhodit filter a pozriet sa na tie vstreky ci ich nemam zadrbane. Otestovat zhavice a podobne.
    Co sa tyka podloziek aj s ulozenim, tak originaly sa daju kupit za 25e; ciste medene podlozky noname zozeniete za par centov.
    http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Podkladka-gniazdo-wtryskiwacza-Fiesta-Fusion-1.4-TDCi-FORD-komplet-4-szt/2451
    (inak vsetky diely ja osobne objednavam odtialto a to len origo; je tam lepsia cena ako kdekolvek inde a zatial absolutna spokojnost).
    Co sa vstrekovacov samotnych tyka, tak asi dost zalezi aj od toho ako sa clovek stara o svoju palivovu sustavu, a teda kde tankuje co tankuje a ci pouziva nejake aditiva. Ja osobne som zastancom VIFu, pre nase motory najlepsia moznost. Kazdy si vie napr na YT najst aku neplechu vie urobit skondenzovana voda v palive, cim sa naskyta dalsie odporucanie a to z casu na cas odvodnit/odkalit palivovy filter.
    My mame vstrekovace tusim od Siemensu a cena noveho sa pohybuje okolo 300e + jeho nakodenie k nasmu motoru. Cena pouzitych/repasovanych ide okolo 100e za kus.

    Off topic, zaujimalo by ma, ze ako by som v domacich podmienkach mohol otestovat/checknut turbo, ci pracuje ako ma a ci aj tesni ako ma..? Mam podozrenie, ze mi cez neho mierne unika olej pri dlhsich dialnicnych jazdach. Ale je to len fakt minimalne, olej v motore pocas 10k km intervalu som este nebol nuteny dolievat, kedze klesol mozno tak o 1dcl. Pytam sa preto, ze ci to nie je len moj paranoidny subjektivny dojem, ze mi cez neho mierne unika olej. (vzdy ho utriem do sucha a povedzme po 2k km je zase mierne zamasteny).

    OdpovedaťOdstrániť
  9. tak len na doplnenie.. vymenil som svoju fiestu za octaviu 1,9 tdi.. nedá sa to porovnať :) majte saa :)

    OdpovedaťOdstrániť