tak teraz pre mna celkom aktualna tema. tak moja fiesta ma uz 153 000 km za sebou a mal som az neuveritelne zas....te vstreky, takze sa podlozky menili teraz. len zle skusenosti som mal s objednanim podloziek . po kupeni a odmontovani sme zistili,ze su tenke.. tak som musel zhanat hrubsie v piatok.. a zohnal som :).
ja som musel menit podlozky pod vstrekmi uz pri 40 000km, podfukovali mi pod jednym vstrekom Inak aka cena je normalna za výmenu 200 ecka nie je prehnane ? robota + material
tak môj zvuk na motore bol teda počuť a podfukovali mi dve vstreky. je to taký iný.. zvuk.. také podfučovanie.. neviem Ti to špecifikovať. museli sme dať dole celú tú vrchnú časť ako filter a pod. , aby sme tam vôbec mohli nahliadnuť. pri vstrekox je pekne vidieť, či je tam bordel ako smola a tak. 200EUR? no tak ja mám myslím lepšíx priateľov mexanikov. vyšlo ma to na 50 plus drobných 0.40 EUR za materiál. Ale to sú kamoši..:) tak a vyskúšanie na PC . vraj vstreky majú stále peknú odxýlku nato, že mám už po 150 000 km :)
Ja tam mam natocene uz 177k a zatial si musim zaklopat, ze motor ide ako hodinky. Uz sa davnejsie chystam zhodit filter a pozriet sa na tie vstreky ci ich nemam zadrbane. Otestovat zhavice a podobne. Co sa tyka podloziek aj s ulozenim, tak originaly sa daju kupit za 25e; ciste medene podlozky noname zozeniete za par centov. http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Podkladka-gniazdo-wtryskiwacza-Fiesta-Fusion-1.4-TDCi-FORD-komplet-4-szt/2451 (inak vsetky diely ja osobne objednavam odtialto a to len origo; je tam lepsia cena ako kdekolvek inde a zatial absolutna spokojnost). Co sa vstrekovacov samotnych tyka, tak asi dost zalezi aj od toho ako sa clovek stara o svoju palivovu sustavu, a teda kde tankuje co tankuje a ci pouziva nejake aditiva. Ja osobne som zastancom VIFu, pre nase motory najlepsia moznost. Kazdy si vie napr na YT najst aku neplechu vie urobit skondenzovana voda v palive, cim sa naskyta dalsie odporucanie a to z casu na cas odvodnit/odkalit palivovy filter. My mame vstrekovace tusim od Siemensu a cena noveho sa pohybuje okolo 300e + jeho nakodenie k nasmu motoru. Cena pouzitych/repasovanych ide okolo 100e za kus.
Off topic, zaujimalo by ma, ze ako by som v domacich podmienkach mohol otestovat/checknut turbo, ci pracuje ako ma a ci aj tesni ako ma..? Mam podozrenie, ze mi cez neho mierne unika olej pri dlhsich dialnicnych jazdach. Ale je to len fakt minimalne, olej v motore pocas 10k km intervalu som este nebol nuteny dolievat, kedze klesol mozno tak o 1dcl. Pytam sa preto, ze ci to nie je len moj paranoidny subjektivny dojem, ze mi cez neho mierne unika olej. (vzdy ho utriem do sucha a povedzme po 2k km je zase mierne zamasteny).
tak teraz pre mna celkom aktualna tema. tak moja fiesta ma uz 153 000 km za sebou a mal som az neuveritelne zas....te vstreky, takze sa podlozky menili teraz. len zle skusenosti som mal s
OdpovedaťOdstrániťobjednanim podloziek . po kupeni a odmontovani sme zistili,ze su tenke.. tak som musel zhanat hrubsie v piatok.. a zohnal som :).
ja som musel menit podlozky pod vstrekmi uz pri 40 000km, podfukovali mi pod jednym vstrekom
OdpovedaťOdstrániťInak aka cena je normalna za výmenu
200 ecka nie je prehnane ?
robota + material
coo? 50 euro kompletka max
Odstrániťno tak neviem, ja mám viac ako 50t. a zatial nič, teda neviem ako sa to prejavuje, ako si na to prišiel ty, že to netesní? Cenu veru netuším.
OdpovedaťOdstrániťpocul som podla zvuku motora a ked som dosiel za mech., tak vravel ze podfukuje podlozka /ak ma neobabral/, ale asi nie bolo pocut, ze niekde je chyba
OdpovedaťOdstrániťaky zvuk mas presne na mysli? Pri starte alebo stale?
OdpovedaťOdstrániťtak môj zvuk na motore bol teda počuť a podfukovali mi dve vstreky. je to taký iný.. zvuk.. také podfučovanie.. neviem Ti to špecifikovať. museli sme dať dole celú tú vrchnú časť ako filter a pod. , aby sme tam vôbec mohli nahliadnuť. pri vstrekox je pekne vidieť, či je tam bordel ako smola a tak. 200EUR? no tak ja mám myslím lepšíx priateľov mexanikov. vyšlo ma to na 50 plus drobných 0.40 EUR za materiál. Ale to sú kamoši..:) tak a vyskúšanie na PC . vraj vstreky majú stále peknú odxýlku nato, že mám už po 150 000 km :)
OdpovedaťOdstrániťtak odxýlka , neodxýlka.. mám 165 000km a musím svoje vstreky repasovať. cena? no bude to asi krutéé :( uvidíme.
OdpovedaťOdstrániťJa tam mam natocene uz 177k a zatial si musim zaklopat, ze motor ide ako hodinky. Uz sa davnejsie chystam zhodit filter a pozriet sa na tie vstreky ci ich nemam zadrbane. Otestovat zhavice a podobne.
OdpovedaťOdstrániťCo sa tyka podloziek aj s ulozenim, tak originaly sa daju kupit za 25e; ciste medene podlozky noname zozeniete za par centov.
http://www.ford-esklep.pl/pl/p/Podkladka-gniazdo-wtryskiwacza-Fiesta-Fusion-1.4-TDCi-FORD-komplet-4-szt/2451
(inak vsetky diely ja osobne objednavam odtialto a to len origo; je tam lepsia cena ako kdekolvek inde a zatial absolutna spokojnost).
Co sa vstrekovacov samotnych tyka, tak asi dost zalezi aj od toho ako sa clovek stara o svoju palivovu sustavu, a teda kde tankuje co tankuje a ci pouziva nejake aditiva. Ja osobne som zastancom VIFu, pre nase motory najlepsia moznost. Kazdy si vie napr na YT najst aku neplechu vie urobit skondenzovana voda v palive, cim sa naskyta dalsie odporucanie a to z casu na cas odvodnit/odkalit palivovy filter.
My mame vstrekovace tusim od Siemensu a cena noveho sa pohybuje okolo 300e + jeho nakodenie k nasmu motoru. Cena pouzitych/repasovanych ide okolo 100e za kus.
Off topic, zaujimalo by ma, ze ako by som v domacich podmienkach mohol otestovat/checknut turbo, ci pracuje ako ma a ci aj tesni ako ma..? Mam podozrenie, ze mi cez neho mierne unika olej pri dlhsich dialnicnych jazdach. Ale je to len fakt minimalne, olej v motore pocas 10k km intervalu som este nebol nuteny dolievat, kedze klesol mozno tak o 1dcl. Pytam sa preto, ze ci to nie je len moj paranoidny subjektivny dojem, ze mi cez neho mierne unika olej. (vzdy ho utriem do sucha a povedzme po 2k km je zase mierne zamasteny).
tak len na doplnenie.. vymenil som svoju fiestu za octaviu 1,9 tdi.. nedá sa to porovnať :) majte saa :)
OdpovedaťOdstrániť