štvrtok 30. júna 2011

Spotreba po RaceChipe

Konečne som odmeral spotrebu po montáži RaceChipu, bol som prekvapený 3,7L/100km a to jazdím len krátke trasy.

Zvýšenie výkonu, boxtuning, tuning vozidiel RaceChip

4 komentáre:

  1. Akým spôsobom meriaš spotrebu?

    OdpovedaťOdstrániť
  2. teraz som to meral tak, ze som si pozrel dojazd, nalial 20L nafty a jazdil, potom sledoval dojazd a ked to bolo rovnake, tak som opisal stav km. A potom klasika litre/km.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ako to vyzera po dlhsom pouzivani?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. No na zimu som ho dal teraz dole, staci aj povodny vykon auta :) co sa tyka dlhsieho pouzivania, fakt musim povedat, ze asi nie som dobra vzorka na porovnanie, do rodiny nam pribudol VW Passat a ten jazdi dlhe trate, Ford mi zostal len na mesto, vzdialenost cca 3km takze vzdy studene starty a prevadzka, skoro nikdy ho nezohrejem, to ho hadam aj zabije :) dufam, ze este nie tak skoro.

    OdpovedaťOdstrániť