pondelok 11. apríla 2011

Výmena oleja: ELF Evolution SXR 5W - 30

Tak dnes výmena oleja za ELF Evolution SXR 5W - 30 - ACEA A5/B5, olejový filter MANN za cenu 9 Eur, počet km: 42 500km.

Poznatky:
Som príjemne prekvapený z tohoto oleja, motor ma hladší zvuk, prestal "cvrlikať" a tiež prestal klepať keď ho ráno štartujem.

4 komentáre:

  1. Ahoj, chcem sa opytat. Moja situacia je ze kupil som si fiestu 2006, 1.4 tdci, po skontrolovani oleja som zistil ze je daky ciernejsi a je uz iba pribline centimeter nad minimom. Problem ale je ze netusim aky olej tam momentalne je. Ziadny stitok alebo nalepku z poslednej vymeny som v aute nenasiel. Aky olej odporuca ford viem, len neviem aky tam momentalne je. Vies mi prosim odporucit aky olej by som tam v tomto pripade mal dat ?

    dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Cau, no najlepsie by bolo spytat sa byvaleho majitela, ak nie, hladat niekde v aute, knizke zaznam kedy a co bolo menene mozno si to poznamenal byvaly majitel. A ak nie asi by som zvolil cestu vymeny oleja za plnu syntetiku ale pred tym by som spravil preplach s nejakou prisadou do oleja pred vymenou, bezne dostat v obchodoch.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pozris si mazací plán elf a zbadáš aký olej potrebuješ...predajca olejov www.webareal.sk/extraolej

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak ja teraz menim interval vymeny oleja a filtra na 10 000 km. olej shell helix HX7 AF 5W 30 za 5.50 EUR / l . a filter FRAM 6 EUR ;-)

    OdpovedaťOdstrániť