A kedže motor 1.6 vychádza z motora 1.4 zrejme sa táto informácia týka aj nás.
Trošku to rozoberiem, kedže v diskusii sa to už rozoberá, čo sa týka toho letného čísla 40, chlapík od olejov mi odporúča liať do našeho motora 5W - 40, osobne som kúpil opäť 30, takže na tom niečo bude, je to ale na každom z nás aký výber zvolí. A koľko oleja liať? Ja osobne lejem do stredu rysky, od teraz pridám a budem dávať skoro po vrch, nič tým nepokazím, keby to náhodou nebola kačica.
Ide o internú informáciu, nie je to z PSA ani Ford ani Volvo.
Zvlastne, a nehovoril Ti o ake poruchy ide? Lebo doteraz vsetci tento motor len chvalia... aj pre jeho neporuchovost.
OdpovedaťOdstrániťMne osobne sa to nejako nevidí. Tento motor sa vyrába už desať rokov. Takéto "srandičky" s mierkou oleja sa zvyknú ukázať po uvedení do predaja. A čo sa týka viskozity oleja je to tiež divné. Moderné motory v našich zemepisných šírkach nemajú problém s viskozitným indexom 30. Podľa článku to vyzerá tak, že sa olej prehrieva, ale vznetové motory mávajú práve opačný problém a to zahrievanie. Ja to zatiaľ beriem len ako "kačicu".
OdpovedaťOdstrániťdoplnil som do clanku, ze ide najma o motory 1.6 TDCi, mali to to byt problemy s turbom, co su zname, ze sa upchaju kanaliky, ktore vedu do turba, tam je duta skrutka so sitkom, ktora sa upcha a nie je mazane turbo ale toto je problem len 1.6tiek, o nasich nic nehovoril, vravel, ze 1.4 je na tom lepsie.
OdpovedaťOdstrániťJa to neberiem ako kacicu, skor si myslim, ze to viac plati na 1.6TDCi ako na 1.4TDCi, predsa len je to priama informacia od technika ale nie z Ford servisu ale zo servisu Peugeot a netreba zabudat, ze su to motory PSA