Samotný palivový filter sa nachádza vedľa vzduchového fitra na jeho pravej strane, je to tá valcovitá vec do, ktorej idú dve hadičky a tá vec je zakrytá ochranným plechom čiernej farby, pri odkalení netreba davať nič dole. V spodnej časti palivového filtra je plastová skrutka s možnosťou nasadiť hadičku. Nasadte teda hadičku a otáčajte skrutkou v protismere hodinových ručičiek, nezľaknite sa najskôr bude mierny podtlak a miesto vytekania nafty začne filter nasávať vzduch, keď podtlak zmizne začne vytekať nafta, teda ak sa zadarí aj s vodou. Odlejte tak 100ml, viac je zbytočné, zaskrutkujte skrutku, vytiahnite hadičku. Tak a je to odkalené ale zavzdušnené.
Na odvzdušnenie systému, nájdite palivový balónik (pumpa) nachádza sa na ľavej strane vzduchového filtra, je to pekne viditeľné a stláčaním 20 - 30x napupujte naftu. Potom už len držať palce a šup naštartovať...
... ja som tam vodu nemal, takže to vodou nebolo, ďalším krokom bude výmena celého palivového filtra, kedže na tomto aute sa mení celý ako komplet, nie len vložka.

zdravim. mam problem s prisunom paliva . zacala mi padat nafta a nieje mozne nastartovat bez rucneho pumpovania nafty. viete mi poradit niekto? aspon nejaku sxemu palivovej sustavy 1.4 TDCi dakujem
OdpovedaťOdstrániťahoj radOFF aj ja som to mal, a problem bol ten ze mi prasklo tesnenie pod jednym zo vstrekov pod vzduchovym filtrom. Jedna sa asi o 4mm tesnenie tvare kruzka ktore len vymenis. Je to dost zdlhava robota, lebo kym vyberies poistku pri vstreke a das ju naspät 10x mozes vymenit nervy :-) Dufam ze som poradil
OdpovedaťOdstrániť...esteze mam benzin a 90% problemov co mavate vy naftaci ja v zivote mat nebudem :-)
OdpovedaťOdstrániť